Tatil Plan Turlar

BATI KARADENİZ TURU

KLASİK
 4* OTEL’DE Y.P. KONAKLAMA (Zonguldak’ta)

1.Gün : Kastamonu/Safranbolu - Bartın/Amasra - Zonguldak

Konya Devlet Tiyatrosu önünde 00:30 saatlerinde buluşmamızın ardından 00:45 saatinde Karabül/Safranbolu’ya doğru hareket ediyoruz. Molalarla birlikte 7 saat sürecek yolculuğumuzun ardından Safranbolu’ya varışımızla beraber sabah kahvaltımızı alıyoruz. ( Ekstra ) Kahvaltımız sonrasında SAFRANBOLU’ da göreceğimiz yerler; HIDIRLIK TEPESİ, KAYMAKAMLAR EVİCİNCİ HANIKÖPRÜLÜ CAMİİİZZET PAŞA CAMİİ, AKÇASU KANYONU, ARASTA, burada ki gezilerimizi tamamladıktan sonra Karadeniz’in en güzel sayfiye kasabalarından biri olan, AMASRA’ ya giderek turumuza devam ediyoruz. Bu şirin, sahil kasabasında, ANADOLU’  da ki maif kaya üzerine yapılmış tek örnek olan, ROMA YOL ANITI (Kuşkaya Anıtı’nı) geziyoruz ve BAKACAK TEPESİ’ nde Amasra manzarasını fotoğraflıyoruz. CENEVİZ KALESİ ve ÇEKİCİLER ÇARŞISI gezilerimizi tamamlayarak Zonguldak’da ki otelimize hareket ediyoruz. Geceleme otelimizde.

2.Gün : Zonguldak - Bolu/ Abant Gölü - Yedigöller Milli Parkı - Konya

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısından sonra ülkemizin eşsiz yörelerinden biri olan, ABANT GÖLÜ’ne ulaşıyoruz. Gölün ve doğanın güzelliklerini seyredip, göl etrafında, yürüyüşler yapıyoruz. Buradan, MENGEN` e hareket ediyoruz. Bizi bekleyen minibüslerle, YEDİGÖLLER’e çıkıyoruz. SAZLIGÖL, İNCEGÖL, KÜÇÜKGÖL, DERİNGÖL, BÜYÜKGÖL, KURUGÖL ve SERİNGÖL’ü görerek, muhteşem bir doğa ile baş başa kalacağımız Yedigöller’de,  yürüyüşler yapıyoruz. Gökkuşağı renklerini andıran rengarenk ağaçlarla kaplı bu ortamda, piknik yaparak, keyifli saatler geçiriyoruz. ..Güzel bir günün ardından Konya’ya doğru hareket ediyoruz. 03:00 saatlerinde Konya’ya varışımızın ardından turumuzu sonlandırıyoruz.